Sunday, March 18, 2012

:: apoLogiZe ::

Ok.. would like to apologize for being rude on previous post... *sigh* tak bape nak ikhlas pun sebenarnya terutamanya kat Makcik2 tu.. tapi.. what i did was wrong... n Mak Bonda haku tak ajar macam tu.. my bad then... takat Nabi kena baling batu pun bleh sabar... takkan ko kena pedajal skit da tergugat2 tahap kesabaran tu... tapi tu la.. da nama haku=manusia kan..so... yeah2.. this is a bad reputation!!! LoL

Tapi tu la....da kata da, kalau haku maghah.. jgn bagi mulut aku bunyik.. kang bunyik.. haaaaaaa, camtu la jadiknye... sebab tu kalau aku marah, aku lagi suka duk diam2 pastu nangis sorang2... lepas nangis laju2, then i'll be ok.. so, mintak maaf ni sebab baru lepas nangis ah. ekekekkeke.. what? manja? sesaja? hek elle...dengki lettew.....ok pe nangis2.. air mata tu kan bagi pompuan pelepas tensyen..so, hey, it work!!!  thanks to this song dedicated from my sister (KakNa) last night... semalam tanak dgr sebab takut banjir bilik ni.. so, ari ni, siang2 feeling dia tak terlebih tacing macam malam2 buta.. ekekkekek.. btw, enjoy the  song (Maher Zain). n yes..

MINTAK MAAF...MINTAK AMPUN,
LAIN MASA... BUAT JUGAK PUN. 
(^______^)

ahahhahh.. ok then.. have a nice weekend... and may ur day being bless my Allah barakah.. amin~

P/s: LOve u Maher Zain... u r my second Anuar Zain... LoL...*tetibe*

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU