Friday, December 2, 2011

dEceMbeR 3rD... u'LL aLwAys bE iN my HeaRt

Hari ini Disember 2hb, 
Dan esok genaplah 3hb, 
Mungkin aku patut lebih mengingati,
Kerana tanpa dia di sisi, 
Aku mungkin takkan wujud di bumi...
Walaupun kadang2 rasa diri dipinggiri,
Dan sering bertanya mengapa ini terjadi?
Bukan kepada org lain tetapi diri sendiri, 
Dengan nikmat terasa tidak dapat ditakhluki,
Bertambah lagi dengan perasaan dikhianati....

Ya Allah ya Rabbi,
Terima Kasih kerana memahami,
Mengurniakan aku dengan ketabahan hakiki,
Dr kecil hingga dewasa kini...

Walaupun hidup sesekali disakiti,
Tetapi Engkau sering memberkati,
Menjadikan aku manusia berjiwa suci,
Mungkin ada sedikit yang dikesali,
Tapi engkau cepat menyedari,
Lalu mengurniakan aku hati ini...

Terima Kasih buatmu kekasih hati, 
Tanpa engkau aku mungkin tiada di sini,
Enak beradu di Taman Syurgawi,
Menemanimu setiap hari,
Sambil duduk bergoyang kaki...

Dugaan mendatang tidak pernah dikesali,
Kerana engkau mendidik aku menjadi lebih berani,
Untuk menghadapi hari2 begini,
Bukan untuk menangisi nasib diri
Tapi lebih kepada mensyukuri...

Terima Kasih sekali lagi,
Buatmu insan dipanggil Ummi...

Mixed Feeling:: (T__T) & (-__-)

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU