Saturday, May 14, 2011

miDLife cRisS??? rAsa MacAm risaU aLyaNi mAkiN beRubaH...

Beberapa perbezaan yang makin lama, aku rasa makin ketara bila dilihat secara mata kasar....Alyani yang da berubah aku bagi tajuk dia... sebabnya, ia menceritakan betapa tak istiqamahnya aku ngan ape yg mak  bapak aku ajar kat umah.. heh... BERTUKAR!!!!! ( gaya Otomen)...dush2.. pukul resakse.. *okeh abaikan perangai budak kecik.. heh* ...Beza aku duk UIA ngan aku duk KB (umah).

 KaLau dUk UIA:-
Suka mandi lewat2 malam...
Suka tido lambat2...
Suka baca buku maghrib2...
*Suka buang masa tetiap masa...
Suka sangat pakai seksi2 kat bilik...
Suka plak makan jajan ngan megi...
Suka abiskan duit makan kat luar...
Suka window shopping..er..shopping jugak...
Suka dgr radio dr bukak cd org mengaji...
Suka pakai pelik2 fesyen la kunun.. ceh~

KaLau dUk uMah(kB):-
Rajin teman umi ngan ba g mesjid
Rajin mandi sebelum maghrib2...
Rajin betul tido kul 10/11 malam...
Rajin baca buku pagi2 lepas bgn tido...
*Rajin buang masa gak kalau da tak tau nak buat ape.. ahahahah
Rajin plak pakai kain batik tiap masa...
Rajin makan nasik tak sentuh megi langsung (kecuali Amad buat, try skit la :) 
Rajin tolong mak masak tak makan kat luar...
Rajin duk umah tak kuar2 window shopping pun..
Rajin dgr Umi ajar amad ngaji n join skali...
Rajin pakai baju kurung n skirt, seluar jarang2...heh~

Cebana la nak kawen kalau cenggini..ahahahhhaha.. dirik sendirik pun tak lepas nak jaga lagi... then how to ensure u reti nak jaga anak teruna org.. haish!!! besar tanggungjawab tu... tetibe cam nak kawen lewat2 lagi.. bukan 3 4 tahun dr skang.. tapi tu la.. kita hanya merancang... Allah yg atur segala... tup2 esok dapat invitation card aku kawen... aahahhahahha... mimpi la kau weh!!! blah aaaa~

p/s: adakah ia normal disebabkan midlife crisis???  alasan2... berjeda2 la kau!!!


No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU