Saturday, May 14, 2011

eAr + riNg = eAriNg... pAnDai~

aHah!!! korang tau kan ritu aku ade cakap earing i yg dipakai dr form 2, hilang sebelah.. i mean, dr sepasang tu, tinggal satu je.. ahahhahah... bukan salah i u.. i mean, generally la kot... bukan salah i..sumpah dia MIA tanpa disedari selama 2 ari.. er..er... tak tau macam mana nak terangkan.. adeh2.. so, nak dijadikan cerita, balik ritu baru kabbor kat Mak Bonda.. mula2 takut gak kena marah...sebab emas tulen kan, plak tu, hilang tak tau bila n kat mana.. cam sadis gile ade anak gini... hoho...tapi  nak buat cebana, da mende nak jadik...

p/s: buat sape2 yg jumpe dia.. pulangkan balik wei.. nostalgia tu.. tapi kalau korang da gadai, nak buat cebana, rezeki korang la.. hati gelap tak tau eyh..  tak baik dowh amik brg org tak mintak izin~

Ha, ni la.. lagi sebelah tak tau kat mana dah.. alih2 pakai sebelah je selama sebulan gilir2 telinga.. hahahahhaha.. cam bodoh gile rasa, tapi dr tmpt tindik tu tutup, baik usaha je apa yg mampu...so, Mommy bg subang baru balik cuti ritu.. yg ni.. cantik skit la dr dulu.. tapi cam besar skit.. tapi sape kesah kan, bukan org nampak pun sebab ko pakai tudung.. ahahhaha..




Maka, disebabkan i'm the only daughter yg dalam 6sibling pompuan yg pakai earing..Umi tak bebel banyak.. just cakap.. kalau ilangkan lagi, pasni da tadek da.. hurm.. baekklahhhh~ (^-^) makaseh Mak Bonda.. i Lap u Lah!!!!

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU