Sunday, March 20, 2011

dA rEasOn y i beHave Like tHis...

M A T U R E D...

Tanak.. sebab dengan tu secara rasminya banyak masalah2 kat umah ko akan dapat tahu dan ko kena bertanggungjawab jugak... kalau dulu, umi tak cerita.. tapi sekarang...

Mebi sebab ko ngan kak long je anak2 dara dia yang da besar n tak kawen lagi, so, senang dia nak kongsi...kalau da ade suami, mesti Umi pun segan kalau kita cite sebe sikit ape yang dia cite kat kita...She tend to share things with u...tak kisah pun semua tu... tapi bila kebenaran tu pahit!!! sangat!!! amat!!! paling tusuk jantung...

Tibe2 ko rasa macam ko tak dapat buat ape2 pun nak tolong diorang... ko rasa besalah, ko rasa kerdil, ko rasa bodoh... ko rasa sakit hati sangat2... tapi ko tak dapat elak semua tu..tak dapat... even da try banyak kali.. takkan... mesti, tidak dapat tidak...

Boleh tak nak jadik budak2 yang selalu kena marah bila ikut abg2 g lastik burung, tangkap ikan n keliling kampung...please... jgn buat saya jadik matured cepat2... please...

Really hope can reduce Mom n Dad hurt feeling.. but i can't..cannot..*sigh* really wish to be Sabrina the teenage witch skang...sekarang.. jugak.. now!!! right now...

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU