Thursday, February 10, 2011

mEngOm dA aKu Ni...eR..Er.. kaN?

Tetibe rasa nak bincangkan isu ni… asal orang akan pandang kita pelik kalau kita kuar sorang2, jalan sorang2 dan makan sorang2…padahal, tak salah rasanya… tak pelik pun.. tapi…

Nape kalau orang kuar dating 2 org, makan 2 org, jalan2 2 orang.. orang tak pandang pelik plak? Sebab setahu aku.. kalau kuar berdua, I mean, focusing on couple la.. di antara dua orang itu, yang ketiga adalah Setan…siap ade hadith segala .. *kalau tak silap la.. ampun ustaz, dapat anak murid otak lembab skit...sob2.. insap*

so, ikut pandangan aku, suppose nya, orang patut pandang, couple2 ni pelik, dr diorg pandang orang yang single2 ni pelik.. kan?betul tak?sebab bila tgk diorg.. nampak setan duk tgh2.. kan2?

tapi tetibe cam.. bukan kalau jalan sorang2, ade lagi 2 orang atas bahu kita ke???malaikat raqib n atib... kan? so? er..er..

ah!!! malas aku nak semakkan otak tambahkan stress aku lagi... blah2... berambus please~*gaya manja*

p/s: gilek ah!!! Malam2 stress buat thesis, buat otak ko piker deep gile… hahhahahhaha.. er... abaikan.. fius tersalah pasang... hurm

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU