Thursday, December 2, 2010

may be God have its own reason, did He???

susah nak jadik kakak.. sesusah nak jadik adik.. tak kira pangkat ko anak sulung, anak tgh atau bongsu.. susah..

juga susah nak puaskan ati semua pihak... penat menangis.. penat mengeluh.. tapi still, masih macam tu jugak.. mungkin ade hikmah semua ni..kan? cube bertabah.. tapi cukupkah semua tu??? kadang2, mental ngan fizikal tak bergerak seiring...

tak tau mana nak ngadu... macam ditelan mati emak, diluah mati bapak... mungkin Allah nak kata yang diri ni blom cukup usaha nak ngadu kat Dia yang Maha Kuasa.. mintak dijauhkan segala bencana.. ameen~

walau kawan baik ramai, tapi tak tau nape payah nak share bende2 peribadi... nak bercerita.. boleh je.. cume nak buat orang paham tu, rasanya takkan ade yang paham kalau dia tak penah rasa sakit tanggung masalah tu macam mana...last2.. nangis sorang2~

end up nye... pendam sorang2.. nasib baik bukan tgh pregnant ke hape.. kalau tak, mau meroyan ngan masalah2 camni.. hurm.. may be God have its own reason, did He???

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU