Thursday, November 18, 2010

*mOoD haNgin*

ok... kejadian itu.. mula buat aku makin benci dengan orang yang suka makan laksa penang... baru ingat nak berbaik2 dan lupakan kisah silam.. tapi silap.. i'm suppose should not get melt ing.. serious... really serious... raya kot kan? what do you expect ??? macam bangang nak mati bende kecik camtu taleh nak pK guna otak kan....

macam kau bodoh gile perangai camtu kan...ade otak ke tak sebenarnya? bleh saya tau... aku punyala defend, tapi kau! selambak badak je tonjolkan kelemahan diri tu.. nasib ah, kalau lepas ni nak kata aku kaki ngadu.. sape suh tak respek org kalau nak diri tu direspek orang..

p/s: skolah bertingkat2 kemain sampai tingkatan 5 segala... tapi bodoh berlapis2....

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU