Saturday, October 23, 2010

pMs...titLe taDEk kaiTan pUn.. hEh.. aKu peDuLik haPe...

PMS... i hate it when my head was stuck with my unfinished assignment of Transportation Planning and final paper which i didn't read any of the notes yet.. pastu tetibe period pain datang serang teruk gile2.. sakit, da telan ubat sebab tak sanggup nak berguling2 atas lantai or atas katil ngan kaki ke atas, pale kat bawah..siyes rasa nak terjun bgnn je.. nasib baik iman tu kuat lagi bila ingat, setiap penyakit adalah penghapus dosa...

tetibe teringat cite ni - PERSONAL TASTE- part Lee Min Ho tolong reducekan Gae Innye period pain... boleh tak nak laki camtu.. ahhhhh!!! sakit gile!!!


ok nak LMH jugak.. aaaaaaaaaaaaaaa!!!

nak dia ni boleh tak? tgk rambut pun da bedarah idung ni.. haish!!! aigoooo~


p/s: cam hilang jap sakit sebab tgk dia... parah2... astaqfirullahalazim... nauzubillah.. kembali ke pangkal jalan please NOOR ALYANI YAACOB.. kembali2.. kembalilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh~

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU