Saturday, September 18, 2010

sOb..soB..Sob... (T-T)

Hari ni da kena balik UIA.. tau tak macam mana malasnya nak packing barang? nak rembat biskut raya buat balik? nak masukkan kasut dalam kotak, nak kemas buku2 yang bawak balik tapi langsung tak sentuh pun dalam beg? nak tukar dr beg kecik ke beg besar? tau tak macammana malasnye perasaan tu??? tau tak?

Tetibe cam rasa nak kawen n jadik suri rumah yang hubby dia keje kat kelantan je pun.. boleh tak? haish!!!menci kalau datang pikir bendebukan2skitpunyabangang camni.. heh~ pastu mesti cakap kat umi.. umi, kalau orang kaya, balik hari naik jet ah.. menci la camni... aduiya.. bongoks plural tul......... kan?

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU