Sunday, September 12, 2010

2 syAwaL~ a.k.a peNat nAk mAti~

ok sumpah nak mati sebab penat gile dan sakit belakang sebab berdiri lama sangat kat sinki bsh pinggan n tunduk bgn, tunduk bgn angkat makanan segala bagai..

start dr kul 9 pagi, yang sepatutnya ke kubur, tapi terpaksa tunda esok sebab sedara mara datang cam semut hurung gula..

bayangkan dr kul 9, roti jala 3 kilo,nasik himpit n kuah kacang abes tanpa sempat dijamah oleh tuan rumah. ais beli 2 plastik besar tu pun habes, biskut raya bape kali tambah, pinggan mangkuk, gelas segala, takyah cakap la, elok2 pakai baju raya, alih2 tukang duk dapur plak.. hahhahahha.. having fun but still,

HANA!!!!!
KAK NA!!!!
aku nak KORANG!!! uwaaaaaaaaaaaaaa...

bagi sesi petang, nasik dagang power Mak Bonda memang disukai ramai la, n yang ni lagi best, skali datang ade dalam 15 buah keta.. tak ke haru weh!!! ko paham tak istilah PENAT!!! hahahhaha.. aku macam nakgelaknaknangisnakmenjeritsemuabersatulakot~ kalau sesi pagi ok la skit ada una n jan..sesi ptg diorg g lawat Umar.. aku sorang2!!!gile aku takleh sorang2.. aku cam nak menangis sorang2 kat dapur tu.. bodogilepenatnakmatisegalabagaicamharamrasasakitbelakangnpenatnakmampus... ha, camtu la perumpamaannya... penat tau tak!!! heh~

bila maghrib da masuk pun, org tak balik lagi, tapi makin reda, aku duk borak2 ngan umi n ba, duk ngadu2 penat nak mati segala bagai... then UMi n Ba jawab sungguh POSITIF OK!!!

ayat Umi camni: Biarlah, org nak datang, tu maknanya diorg sayang kita.. kalau tak, diorg tak dtg.... *aku da tadek point nak lawan balik ni... hahahhaha*

Ba plak kata: Ba suka org dtg ramai2, ba nak kuar g jalan2 da tak larat...*er..er...ok.. aku macam.. BAIKLAHH~*

positif kan.. cam tarik balik kata2 aku duk bebel kena buat keje sorang2 tu.. hahahhahhahah

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU