Wednesday, August 11, 2010

LambAt tuL toK biLaL mEsjiD uiA ni aZan.. hEh~

tak pasal2.. aku gila jap.. hadoii~

Tetibe Cam rasa nak post kat fb untuk jeleskan abg2 n kakak2 n adik2 dengan ayat..

Weh aku kat umah dowh.. umi masak kerutuk cik banding kot~ tambah plak ngan dalca terung...acar timun jugak...ade ayam golek siap…sambal lada terharu lagi, locong susu kaw plak tu…buah tanjung n jala mas takyah cakap ah, memang heaven nak mati!!!

Tapi tu la.. dalam hati je ni…hakikatnya.. bukak puasa dalam bilik sorang2 makan bihun goreng ngan air sirap je… sob..sob~

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU