Friday, July 2, 2010

mAcaM pasRaH...

Cube nak luahkan apa yang terbuku dalam jiwa ..tapi tak boleh....tak boleh nak cite kat org...tak boleh nak kongsi ngan org...even dengan kawan2 baik, kawan2 rapat, adik badik, hatta dgn kakak yang paling rapat....tak boleh nak karang even sebaris ayat pun...air mata turun macam air terjun..macam air hujan yang lebat sangat2...macam air yang paipnya bocor...macam bomba siram air untuk rumah tebakar....sesak rasa dada, jiwa sangat merana, kepala cam nak pecah pun ade....cube nak carik sorang kawan yang musibahnya lagi teruk dr aku dan dia tabah hadapinya..supaya aku bleh kongsi dan jadik setabah dia..tapi baru aku jumpe org tu...Allah da amik dia, Allah sayangkan dia..mungkin aku dilahirkan untuk tidak simpan sayang kat sape2...mungkin sebab tu aku hati keras dan tak terbukak2...mungkinkah ya allah?

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU