Wednesday, June 9, 2010

beRanGaN 2 pEntiNg...kiHkIhKih

Hurm...mood org mengawan skang ni kan? yakni kenduri kendara...haish!!! kat umah ade dalam 44 jemputan ngan purata 4 umah sehari..gile tul..memang mabuk gulai habes...

so, in the end, aku ralit tgk baju2 org kawen..plak2 minggu lepas tgk cite cinta dan anugerah (indon drama- 5.30 tv9) ..by the by, i love the kebaya wearing by them during engagement day..hurm..nak jugak try pakai, tapi...hurm lagi..seksi sangat..n too fit to the body..sah2 la taleh nak buat cam habit biase aku kan..hahhahahha..( pakai baju seksi2 , mahal2 dalam bilik..hahhahaha)..kang sah2 org kata aku gila..here the kebaya that i wish to wear..hurmmm..

1) aaaaaaaaaaaaaaaa..baju ni cun. leher dia best..butang baju dia cun..senget2...adakah macam aku? hahhahahha..not too sexy..but then, it transparent..haish!!!

2)hurm...putih..cun kot kalau buat time majlis tunangan..hahhaha..tapi sah2 kalau aku pakai memang compom 100% kena terajang kat Ba sampai Jepun tanpa guna passport..hahahhahahhahahha


p/s: u noe what??? it cost almost rm325 sepasang..kihkihkih..gile mahal nak mati baju..baik aku g beli kain cotton yang 2hengget semeter..siap upah jahit bleh lagi beli lagi 20 pasang..hahhahaha...baik aku kumpul duit untuk 10 tahun sebab nak beli mini cooper merah..ade gak pekdahnya..hahhaha..so, berangan tu penting!! ya!! itu moto untuk bulan ni..hahhahahha

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU