Tuesday, January 5, 2010

Isu Tadek Boipren n Bila nak kawen- EDISI KESIMPULAN…hahahahah

Ni orang tgh geram sebenarnya…salah ke tadek boipren di kala umo meningkat 24 tahun ni?? Salah ke tanak pun ade boipren time tgh belajar kat uia ni?? Salah ke, kalau tolak sesiape yang try nak ngorat2 di kala ade orang nak ni??( gile perasan habes..ekekekkek) Salah ke???haish!!!

Aku pun tak paham asal korang duk asyik tanya hal ni..padahal mak aku tak sibuk nak menantu lagi pun I mean regardless dia da carik orang tu lain cerita la kan, tapi dia tadek la face to face nak suh aku kawen pun lagi....apa barang kan, korang nak sebok. Pade yang gurau2 tu, ok la..kasik can la kan, tapi pade yang siyes tahap pembaca berita tu..ko pehal beb??? Ade aku susahkan ko ke??? Aisey~~~

Sungguh bukan aku mintak pun, nak buatkan hati skit punya keras cam ni, bukan jugak aku memilih, nak carik calon yang best2, tapi da memang hati ni selamba rock tadek feeling nak bercinta pun lagi..sungguh...memang zero habes tahap kegatalan nak berlaki ni. Kalau kate nk amik anak angkat tu, ade la 30% rase nak ade anak angkat skang..hahahhahah..tapi bab nak boipren-gurlpren,nikah kawen ni..memang please..lain kali bleh tak!!!

Tak ready tu satu hal, lagi satu plak, memang hajatnya hati tanak bercinta pun…nak kawen je terus, senang cite, tayah ade adegan2 gaduh2, clash. Pujuk2, sambung balik.. Then, Majuk2, clash. Pujuk2 lagi, pastu sambung balik..cam klakar je…baik kawen. Duk diam2, nak majuk ke, nak gaduh ke, taleh dibuat main cerai berai tu..kan2?? hahahahahha…mungkin prinsip orang, takkan same..sape tau apa yang kita rancang bleh ditukar dengan kun fayakun dari Allah subhanahuwataala..so, y not just be happy as u r now n keep ur head straight…aci Nampak longkang, lompat skit, aci nak terlanggar orang, lari skit..kan2??? sesungguhnya jodoh dan pertemuan itu, di tangan Allah…

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU