Friday, October 9, 2009

Dia datang...dengan lenggang lenggoknya....LoL~~~

Owh..entry ni ditulis bersempena Umi ngan Ba aku datang ke KL ari ni..so, i’m so excited walaupun tak perlu rase excited tu..hahhaha....Since matriculation, I always envy people whom their parents come for visiting them on weekends.Sementelah aku dari Kota Bharu, yang mana bleh dikategorikan agak jauh jaraknya kalau nak pk logik nak suh mak bapak datang melawat. Penah dulu aku Tanya Umi: Mie, asal tak datang lawat orang kat matrik? Seperti biase, Umi jeling dek kerana aku g Tanya soklan bodoh yang aku da tau pun jawapan dia..hahhaha..dan aku suka ngadu kat Umi ,cakap mak bapak orang lain semua datang lawat time weekends, orang ni, sahkan nak lawat...datang bawak makanan jauh sekali..pastu aku bajet buat muka seposen untuk Umi rase kesian, walhal, Umi bantai gelak sebab rase soklan aku agak tak releven..dan kak Na aku mesti jawab: bodoh la ko ni nonie..gile ko nak suh umi beli tiket bus/flight semata2 nak g lawat ko...apa jadah..hahhahahah...dan aku akan berjanji kat Umi dengan jawapan..Umi tgk la seksok mi, nati oghe beli jet so,so that Umi bleh datang bile mase umi suke n oghe bleh balik kb bile mase oghe homesick..hahhahahha..bodoh bukan?aku tau agak bodo, tapi tak salah kan? Ekekekke...nak buat cemana time tu memang tak matang habes ..suka pk bukan2 n pK bende mepek2...so, hari ini diorang datang ke KL walaupun valid reason adalah disebabkan kak long konvo esok, tapi aku still nak cakap diorang datang sebab nak lawat aku..bajet anak kesayangan la konon kan? Hahhahahhaha...Da~~~~

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU