Friday, August 21, 2009

Lucky LaKi..hAisH!!!

Lelaki!!!sukar nak paham tabiat diorang, perangai diorang, bahase diorang dan segala macam lagi..walaupun aku punya abang seramai 5 orang dan 3 adik lelaki, still pengetahuan tu tak cukup untuk paham diorang…walaupun aku juga sebahagian dr diorang kecik2 dulu,yang mana asyik dibuli..sampaila skang~~~

Weekend lepas yang penuh kerisauan, Farhan-memang tak sah kalau tak buat aku ngan kak long risau..mesej tak berjawab, call tak berangkat…nasib baik aku tak jumpe dia minggu sudah..kalau tak, memang free2 aku bagi penampor jepun..kadang2, bukan tak larat nak layan adik sendirik, tapi kalau da lebih limit, memang patut je kena sepak budak tu..haish!!! hangin tul ~~~~cube kalau ade masalah tu, share ngan kakak2 yang caring ni…banyak mana kami bebel pun, marah ke, sebabnye hanya satu..sayang empunya tuan diri yang ntah sayang ntah tidak diri dia tu…bunga bukan sekuntum, takkan la bila bunga tu da mampus pun , ko duk siram2 air jugak..gile hape???? Haaaa…..kan da geram..aku cepuk jugak budak ni kang!!!tau la kekasih awal dan akhir-konon la….tapi kalau da tersurat Allah kate jodoh takat tu je, bleh tak jgn duk bangkang???

Cube pk segala ujian yang Allah bagi tu ade hikmah dibaliknya, cube pK yang Allah takkan bagi ujian yang dia tau hamba dia takleh nak hadapi..cube pK jugak betape ujian itu menunjukkan Allah tu sayang pade kau, sebab tu dihantarnya ujian2 tu…boleh tak???

Aku tau aku bukan layak pun nak nasihat orang, tapi at least, could u just think that if She dun Love u anymore….we,ur siblings, are here to sit by ur side..boleh tak jgn buat orang risau lagi..boleh tak???

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU