Tuesday, July 14, 2009

Mimie yang tag..ceh~~

1. Kekasih saya adalah : AnAk ORang YG BOLeh BG MiNi CoOpeR FRee SEbiJik,NafKah SHopping 1jUta SeTaHun,PAkeJ PeLanConGan 2 KALi SetaHuN,TiKet BaLik KG 2mInGgu SEkaLi,ANd paLing PENTING=CeRamAh KeAgamaAn SEtiAp HARi...Hahhahaahah..
2. Saya sedang mendengar : bunyik heather n air kat aquarium Blackie n Ongie
3. Mungkin saya patut: g kemas balik barang2...tadi tak cakap awal2..abg nih jahat~~~
4. Saya baru sudah : print jadual sem baru..aaaaaa...tadek hari free langsung..semua full.
5. Beza rakan, sahabat, kawan : rakan: tak rapat sangat...sahabat: gilenye rapat sampai semua bende cite..kawan: kadang2 ade rahsia yang taleh nak cite kat diorang..*sigh*
6. Saya tidak faham : nape lingkungan rakan2 sekuliah suka guna word 'PIG' ...banyak2 menatang dalam zoo, yang haram tu jugak la yang suka sebut..*tak paham*
7. Saya perlu mencari: diri saya yang dulu...yang nakal, tapi innocent~~~
8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : hurmm,ok gok*said abg nih*
9. Makna kehidupan : untuk berkhidmat sebagai Khalifah Allah dengan sebaiknya.
10. Cinta itu adalah : subjektif....tidak diperlukan skarang..cukuplah ade parents n siblings yang havoc!!!
11. Saya paling suka : sirap dan mini cooper...lalallalalala~~~
12. Saya akan cuba : hindarkan diri dari kutuk n bebelkan orang....hurm..still taleh buat sampai skang...
13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : sape?
14. Telefon bimbit saya : selalu misplace bila berada di rumah (kota Bharu)
15. Katil saya : port menangis paling best selepas bathroom..
16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : kak nonie da ade boipren??? *nak penyepak???*
17. Teknologi adalah : best..tapi tgk la...perlu ke canggih2 kalau ia buat manusia makin pemalas?
18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : aku pandai masak pe?? *tak tau*
19. Semalam : shopping kat DFO ngan kak Nish n adik ana..
20. Hari ini : mood bertukar bagai pensel warna warni...
21. Malam ini saya akan : cube lelapkan mata seawal mungkin
22. Esok pula saya akan : teman Hannan g kinder...
23. Saya betul2 inginkan : sirap n Doyan..sob..sob..
24. Badminton atau futsal? : Ping Pong bley?
25. Karaoke : dalam bilik air...hahhahahhaha..kantoi~~~~
26. Kereta : nak bagi ke? nak mini cooper merah...tau2!!!
27. Bilik yang terang atau gelap : gelap, coz i can hide my feeling there...
28. Makanan jepun adalah : best jika ianya hanya membabitkan sushi...
29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : hurmmm...*to abg nih*
30. Siapa yang anda tag : suka hati la sape nak buat..amik2!!!

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU