Sunday, June 21, 2009

gEnaP dUa buLaN...

Genap 2 bulan di sini, aku punya banyak misi…

Genap 2 bulan di sini, hatiku punya banyak memori…

Genap 2 bulan di sini, emosiku makin menjadi-jadi…

Genap 2 bulan di sini, aku memberontak sendiri…

Genap 2 bulan di sini, kegembiraan banyak dikecapi…

Genap 2 bulan di sini, aku punya rakan2 dari pelbagai hiraki…

Genap 2 bulan di sini, kesedihan hati banyak dipendami…

Genap 2 bulan di sini, hidupku bagaikan di alam fantasi…

Genap 2 bulan di sini, kerisauan makin menular diri…

Genap 2 bulan di sini, aku redhakan hati…

Genap 2 bulan di sini, aku makin mengerti Pepatah melayu yang karangi…

Hujan emas dinegeri orang, hujan batu di negeri sendiri…Lebih baik hujan batu di negeri sendiri….kerana ia bagaikan pelangi muncul selepas hujan panas berlalu pergi~~~

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU