Tuesday, March 24, 2009

pEng-AkhiR-an yaNg mAnTap...

Owh..sudah lame aku tidak menulis dalam blog luahan perasaanku ini..dek kerana minggu yang sangat membuatku ‘nanar’ dan ‘biol’, aku mengambil pendekatan untuk memerhati sahaja muka depan blogku bermula minggu lepas..hahhahha…idea2 tu datang mencurah2, tapi aku sangat tak dapat nak menyuruh otakku berfungsi untuk mengarang luhan hati dan perasaanku disebabkan ruang2 kosong dalam kepalaku adalah kepunyaan SAP Sg.Petani Town Centre-Heritage and Conservation..haish!!!

Terkejut tahap kambing gurun terdengar guruh yang secara tiba2 iaitu- takdek ribut, takdek ujan- kami diberitahu untuk bersedia menghadapi final presentationpada Hari Isnin(semalam)bersamaan 23hb March, 2009...(mak aih..gilo ko hapo!!! )Patutnya presentation kitorg ade lagi seminggu tapi dipercepatkan dek kerana nak main cop duduk n kejar2 ngan external portfolio day bagi department urban and regional planning..tetibe aku rase..memang unplanning tul la department planning uia ni….haish!!!

So, weekendku bermula di studio planning 17, iaitu pada pukul 9.30 malam jumaat sehinggala ke pukul 6.00pagi hari isnin semalam…owh..aku suka planning!!!!haish!!!! Berbekalkan stress disebabkan pressure keje, badan tak beroperasi dengan elok, mata yang da macam beruang panda, mood yang tak bape nak betul, sakit2 kepala yang macam biskut chipsmore, perut yang kejap pasang lagu dangdut, kejap buat melody melankolik, sakit belakang yang tetibe datang balik, dan ketegangan perasaan untuk keluar berhibur, aku menghabiskan mingguku dengan jayanya..huhu!!! Alhamdulillah..tima kasih kepada yang Esa kerana memberiku kekuatan yang tidak terhingga….

Dan, aku juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli2 kumpulanku- Rimbun Consultant- kerana, sangat sama2 memberikan sepenuh commitment untuk Projek kali ini..dan sangat girang untuk aku khabarkan, aku rase group kali ni la buat aku rase mantap, gigih dan bersemangat dek kerana kami diranking yang setaraf, sekufu dan seangkatan dari segala segi….buat Atul (Group Leaderku), Faiz( Asst. GL) Shanor( Treasurer) dan ahli2 yang lain- Mael, Leha, Fido dan Angah….korang memang best dan rase sangat adik beradik!! Hahhahahha….dan Group kita, walaupun digelar “group youtube” kita sempat siapkan semuanya ikut waktu, kita ready untuk present bila2 mase, dan kita bersemangat waja!!! we prove to them that we can be the best among the rest of our studio members !! oyeahhhh!!! AKU SAYANG KORANG DOWHH!!!!

Till then, korang buat aku teruja nak tgk gred studio semester ni…..hahhahaha..Chow!

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU