Friday, March 20, 2009

miNggu yAng cAm hAramMmmm.....

Owh.aku stress..apakah? wahhh!!! Aku suka sangat amik planning ni( nada menyindir)….sangat2 suka..buat aku jadik gila..buat aku tak cukup tido, buat aku pening pale..buat aku sakit hati..owh..planning studioku sayang….cinta bangat sama kamu….

Owh..sepatutnya final presentation kiteorg adalah seminggu dari sekarang, tapi tetibe lecturer tu nak isnin ni..diulangi..isnin ni..hoi!! bapak gila cepat nak mampus…da la banayk keje lagi tak buat..minggu depan jugak antor a’ment regional planning, jugak kuiz traffic engineering, kuiz studio, dan segala satu macam bende2 yang bleh dikatakan menyesakkan kepala hotak…

Mak aih..cemana ni..tetibe aku rase nak mati jap..then hidup balik..tapi tu adalah pemikiran yang tak leh dipakai dan sangat tak islamik..so, aku beristighfar ( astaghfirullahalazimm….) owh..dan tetibe aku rase nak tukar kos…takpela tak amik planning pun walau pun aku minat, dan takpela tak jadik planner pun asalkan dapat kawin ngan seorang planner...apakah?...hahhaha…ok, itu adalah pemikiran bodoh lagi sekali dek kerana otak aku tak mampu berfunction dengan bape elok..

owh..aku mahu ruang bersendirian…aku mahu pegi tgk teater sirah junjungan, aku mahu ke fish spa di time square or jj, aku mahu kuar bergumbira kat genting untuk subjek parenting, aku mahu window shopping di pavilion, aku mahu bermain bowling di midvalley, aku mahu ice skating di sunway pyramid, aku mahu menaiki bot ke the mines, aku mahu rock climbing di batu caves, aku mahu main squash di female sport complex, aku mahu meluang mase bersama akey, min, zek, faseh dan mc dass, aku jugak mahu berkunjung ke rumah akak2ku di Melaka dan ipoh, jugak umah abgku di pontian, aku rindukan anak2 sedara aku, dan yang paling mustahak, aku mahu pulang ke kampung!!!! Haish!!

Mungkin mase seminggu yang busy tahap petala ke lapan puluh lapan ni buat aku rase nak muntah darah dan betukar jadik semut purple, tapi……..haish lagi!!!!! Chulalongkong tul la minggu ni…arghhh!!! Aku perlukan ruang2 kosong….sangat sangat..pleasee…..GOD, save me….

p/s: buat kawan2 seangkatan. Planning Studio 5 – Lebih2 lagi Rimbun Consultant- Atul, LEha, Shanor, Paih, Mael, Angah n Fido…Selamat Menempoh Minggu yang cam Harammmmmmm….hahhahahhaha ...dan tak lupe jugak kat min, naw2 naddy n mus…hehe..Majulah Studio untuk Planning…Cekedout!!!

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU