Friday, March 6, 2009

eNtri unTuk mAel...hAhahA

mmm..hari ini hari yang ok..cam biase la kan,tapi bila dipikir2....cam sedikit luar biase skit kot,,hahhaha..ok, start dari pagi, balik dari studio kul 4.30 pagi..coz tunggu nawwar siapkan CAD 3D yang patut dihantar b4 12pm tadi...then balik, kemas baju coz tgh hari aku akan berangkat pulang ke rumah ( dengan nada yang bapak excited nak balik)..tido2...bangun kul 9 (i'm abc okay!), bersiap2 untuk kuar..naik rapid, naik putra lrt, then stop kat kLsentral, lepak kat rasamas jap, having my breakfast.then amik sky bus ke LCCT......the day which i conclude as a little bit unusual is due to....apakah?hahhahah..ok, nak dijadikan cerita, aku naik la bus tu, dalam perjalanan tu, dek kerana ralit duk main sudoku, aku tak perasan seorang lelaki disebelah aku duk pandang2...(sedar actually, tapi buat2 tak tau...huhu)..so, after a while, then he ask me.

the guy: skolah mane dik?
me: hah?er..tak, saya blajar kat uni..
the guy: owh..nampk cam budak skolah.blajar kat u mana?
me:uia, gombak (dalam hati...perghh..rase nak record n bagi mael dengar...hahhahaa..ko patut ade dalam scene tadi la mael...)
the guy: start asking a loooooottttsss of questions that i think a little bit private to discuss...
me: tapi cite la kan, kang orang cakap sombong lak..

so, after a while duk borak2 ngan the guy tu, dia pun mengkhaborkan la yang dia ade anak 3.asal dari kuching, datang kL coz ade meeting...n, termasuk gak cite dia baru dapat anak pompuan yang saya pahami,(berdasarkan penceritaan dia la kan)satu2nya anak pompuan dalam family2 dia..ok then..fine..walaupun aku tak tau ape motif dia cite kat aku..hahhaha...tai da orang tua cerita..layan je kan..mungkin umo dia dalam lingkungan abg nif aku kot rasenya.then, dia jugak tnya, budak architecture ke? aku plak macam tercengang lagi.hahhaha..aku cakap aku amik kos planning..dia cakap la: i ingat u budak arch coz pakai pensel rotring, tapi tulisan u tak cantik plak..perghhh...gile direct sound aku....hahahhaha..tapi aku sikit pun tak terase coz aku tau tulisan aku buruk..dan, aku baru perasan yang aku duk buat sudoku pakai rotring punya pensel..hahahahah..

then bila da sampai lcct, i just blah cam tu je..risau gak..kang diajak minum kang, mampus aku nak ngelak..hahhahah..btw, the most thing that i want to highlight here is, DITUJUKAN KHAS KEPADA MAEL.....AKAK MASIH MUDA REMAJA....DIULANGI , MUDA REMAJA YA MAEL..hahahhahahha..cekedout!!

2 comments:

aMaeBa said...

percaya la, akak...
die sekadar nk bergaul je...
sebenar nyer die nk ckp cikgu skolah ke?
cleaner skolah ke?
pasal tue die tny skola mana...
jgn salah tafsir ek, kak?

thE^DuCheSs said...

haish...ko ni kan...penah makan slipar jepun tak,mael???? haish!!!! hangin tul aku!!!

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU