Monday, February 23, 2009

hAri yaNg sanGat moOdy...

hari ni hari isnin..dah la pagi sampai petang da kat studio..dan aku..duk melangguk kat studio lagi malam arinya....apakah?? sepatutnya perlu menyiapkan beberapa kerja2 studio project, tetapi, aku sangat penat dan fikiran aku down...arghhhhhh..nak balik umah.....sangat tensyen dan bad mood...paling mujarab ubatnya adalah balik kota bharu...pergh..gila lambat mase berlalu...rase nak tepon umi..tapi takut jadi cam ritu, buat orang risau je...dan rase nak borak ngan kakak2ku..tapi tidak mempunyai kredit yang banyak...tetibe muncul lagi idea gila...apa kata aku g rompak bank untuk kali ke bape ntah suggestion aku..sangat-itik-tak-bertempat aku semester ni..hadoi!!!tensyen..tensyen..dan tensyen..dan mengapa adikku maintain happy sedangkan kakaknya berduka..huh..soalan cepu mas...n aku da malas nak layan ke'moody'an aku.. cekeout sound2..chow!!

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU