Monday, February 16, 2009

aKu dA pEnat...

hui..bapak penat rini..atau ...lebih sesuai dikate semalam...puncanya adalah:-

1) Dari kul 10 pagi hingga ke bapak kul 1 pagi..maunya Tua aku kat kaed ni....kepenatan duk meng'edit' report durjana ni....

2) Gaduh ngan mael tahap dewa coz suka panggil aku kak nonie Tua..tak leh blah kot..umo aku baru 23 je pun...haram jadah tul...

3) tak mandi dari tgh hari sampai kul 1 pagi skang ni..yang mana semua orang tau aku mandi 4 kali sehari..hui..mencabar kewibawaan la....sadis tul..

4)tahan perut dari makan coz tak sempat nak g makan...kul 11.30 tadi barulah ade makhluk tuhan yang paling baik-zul maskulin- dengan gigihnya membelikan makanan kat kami ber4

5) penat tadak duit minggu ni selepas berhabis almost rm600 yang secara amnya dibuang ke dalam tong sampah secara kiasannya...hui..kalau tukar phone da berbaloi kot..

6)aku da penat nak tulis nape aku penat...wallaweii tul la...

da2..aku nak balik..chow chin chowwwwwww!!!!

No comments:

piGiEbeNg nAk bAyar uTaNg piTipiTipU